niedziela, 1 stycznia 2017

Tematy Modelarskiego Kalendarza Adwentowego

Kalendarz adwentowy - zadania

1. Ulubiony model. My favourite model.
2. Mój pierwszy sklejony model JSC. My first JSC model which I glued.
3. Najmniejszy model w mojej kolekcji. The smallest model in my collection.
4. Największy model w mojej kolekcji. The biggest model in my collection.
5. Statek pasażerski. Passenger ship.
6. Najbardziej oryginalny model. The most original model.
7. Mój warsztat pracy. My workshop.
8. Obiekt (okręt / samolot / budynek), który widziałem osobiście - jego model. Ship / plane / building that I saw in person - model of it.
9.WIP - model w budowie. Work in progress.
10. Najciekawszy szczegół (komin, działo, łódź ratunkowa...). The most interesting detail (funnel, gun, life boat ...)
11. Najbardziej kolorowy model. The most coloured model.
12. Okręt wojenny. Battleship.
13. Nasi pomocnicy (dzieci, zwierzęta). Who help us - our children or pets.
14. Okręt podwodny. Submarine.
15. Konwersja modelu ( przeskalowanie, dodane elementy, przeróbki). Model conversion (different scale, deteils added, modiffication)
16. Model JSC na wystawie. JSC model on exhibition.
17. Model z przewagą koloru granatowego. Lots of navy blue colour.
18. Kolekcja moich modeli JSC. My JSC model collection.
19. Model samolotu. A plane.
20. Model z przewagą koloru czerwonego. Lots of red colour.
21. Model budynku. A building.
22. Model pojazdu. A vehicle.
23. Model z przewagą koloru zielonego. Lots of green colour.
24. Model w towarzystwie choinki. A model by the Christmas tree.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz